2010.10.13.
00:01

Írta: bokrif

a blogról, blog elvekről és a blog működéséről

Régen írtam blogot. Nem olyan mi-történt-velem-ma-blogot, hanem olyan gondolkodósat, ahol gátlástalanul megosztottam a véleményemet a világgal. Visszaolvasva egy-két bejegyzést, azért tudatosult bennem, hogy nem lettem hülyébb az évek alatt, ellenben fejlődtem magamhoz képest és azért egy-két írásra már nem vagyok büszke.

Sajnos a második blogom a blogtéren volt és amikor már nem foglalkoztam vele a kedvesek letörölték az írásaimat. Nem a világot sajnálom, csak magamat, mert jó lett volna elmenteni azt a sok írást.

Nem ígérem, hogy sokat fogok írni, de ez talán most megmarad legalább annyi időre mint az előző kettő.

A blog működéséről előzetesen és a saját blog elveimről:

  • Szeretem a szabadságot. Jó dolog a sajtószabadság és a véleményszabadság is nagyon fontos. Az előző blogokon ezt az elvet tartottam fontosnak a kommentárokkal kapcsolatban is. Írtak is jó sok hülyeségeket, forrt is a fejem. Ez most máshogy lesz: amikor úgy gondolom, moderálni fogom a kommentárokat - sőt ami nagyon nem tetszik azt ki is fogom törölni. Nem arról van szó, hogy nem vagyok nyitott a kritikára, mert el fogom őket olvasni, csak lesznek olyanok amik nem lesznek értékesek. Aki nem kíváncsi rám az nem nyitja meg a blogot, és akire én nem vagyok kíváncsi annak a megjegyzését kitörlöm. (Egyébként is vannak olyan - egyesek szerint troll - kommentelők, akik többet írnak a megjegyzés rovatba mint a saját blogjukba..)
  • Előre tudom, hogy nem leszek rendszeresen író "blogger". Sajnálom.
  • Tematika: A blogon valószínűleg több egymáshoz nem feltétlen kötődő témáról fogok írni. Ne lepődjön meg senki, ha egy egyetemi közéletről szóló cikk után jön egy országos politikai téma vagy valami álfilozofikus okfejtés vagy bármi más.
  • Szeretném, ha lennének majd vendégírók, erre is tessék figyelni.
  • Ideiglenes bejegyzések: Előfordulhat, hogy egyes bejegyzéseket csak időlegesen rakok fel a blogra, vagy valamelyeket különböző okoknál fogva letörlök.
  • A blog arculata változhat. Elnézést, ha nem mindenkinek fog megjelenni normálisan. Ezt viszont jelezzétek, mert nekem nem biztos, hogy feltűnik.
  • A blog neve nagy szerényen a nevemből ered. Nem kizárt, hogy később kitalálok egy frappánsabb címet, de a szerteágazó témák között lehet, hogy csak az lesz az egyetlen kapcsolat, hogy én írtam őket, ezért a "bokrif" cím jól összefoghatja a dolgot.
  • Utólagos módosítások: Ha valami módosul, azt is jelezni fogom, akár ebben a bejegyzésben, akár a másikban. Ezek alól a helyesírási és fogalmazási hibák képeznek kivételt.

2010. október 16.

komment

Címkék: blog elvek blog működés

A bejegyzés trackback címe:

https://bokrif.blog.hu/api/trackback/id/tr722376749
süti beállítások módosítása